رو بوسی!!!!!!!!
اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا
لامصب خیلی شرایط سختیه
یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو
اون دو تا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی :|
+ نوشته شده در شنبه پنجم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 20:29 توسط یکیـــــــ از مــــــادو تــــــا ♀
|
مهم نیست که مشهور باشی،