چی فک کردین!!
بوی پیاز دستای یه دختر خونگی می ارزه به بوی ادکلن صد تا دختر خیابونی !
اینا پرچمشون خیلی بالاست.خیلی دوست داشتنین.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۲ ساعت 18:43 توسط یکیـــــــ از مــــــادو تــــــا ♀
|
بوی پیاز دستای یه دختر خونگی می ارزه به بوی ادکلن صد تا دختر خیابونی !
اینا پرچمشون خیلی بالاست.خیلی دوست داشتنین.
مهم نیست که مشهور باشی،