همسایه!
بيچاره همسايمون ...
بلد نيست پسورد وايرلسش رو عوض كنه ...
اسمش رو گذاشته " استفاده غير مجاز از لحاظ شرعي حرام است !! "
الان دقیقا با همون دارم پست میزارم:)))
+ نوشته شده در شنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۲ ساعت 20:18 توسط یکیـــــــ از مــــــادو تــــــا ♀
|
مهم نیست که مشهور باشی،