بيچاره همسايمون ...
بلد نيست پسورد وايرلسش رو عوض كنه ...
اسمش رو گذاشته " استفاده غير مجاز از لحاظ شرعي حرام است !! "

الان دقیقا با همون دارم پست میزارم:)))