سوال فنی!!
شنیدین که آقایون به همسراشون میگن تو نیمه گمشده من هستی!!
الان دقیقا ی سوال فنی دارم ؟
اونایی که دو یا سه تا زن میگیرن
یعنی به جز نیمه گمشده
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 19:15 توسط یکیـــــــ از مــــــادو تــــــا ♀
|
مهم نیست که مشهور باشی،