شنیدین که آقایون به همسراشون میگن تو نیمه گمشده  من هستی!!


 الان دقیقا ی سوال فنی دارم ؟


اونایی که دو یا سه تا زن میگیرن


یعنی به جز نیمه گمشده


وقت اضافه و پنالتی هم داشتن ؟؟؟